Telefony

    Telefony

    Telefony

     

    Kobieta stojąca tyłem i rozmawiająca przez telefon komórkowy, napis: Infolinia KAS

    Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

    •  22 330 03 30– z telefonów komórkowych
    • 801 055 055– z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30– z telefonów z zagranicy

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/emcek-telefon-do-konsultanta-krajowej-administracji-skarbowej/#KIS

    Obsługa telefoniczna klientów

    • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
    • Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych.Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

    • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
    • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
    • Spadki i darowizny - wybierz 3
    • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
    • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
    • Podatek akcyzowy - wybierz 6
    • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
    • Umówienie wizyty w urzędzie- wybierz 8

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkowo– bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

    Egzekucja podatkowa

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego Łódź-Polesie – 42 25 46 205

    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj!Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.


    Baner Jak ustawić swój telePIN?

     

    Dowiedz się więcejna temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/.

     

    Baner z tekstem Krajowa Informacja Skarbowa

    Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

     

     

    Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się zinfolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

    Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

    Baner e-Urząd Skarbowy

    e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

     

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.Baner Twój e-US z napisem Odbieraj dokumenty na swoim koncie Wyraź zgodę na e-korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym

     Numer infolinii

        22 460 59 94

    Egzekucja podatkowa (wyłącznie do obsługi spraw egzekucyjnych)

       

    Sprawy wierzycielskie (wyłącznie do obsługi spraw wierzycielskich)

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 15.05.2015 Data publikacji: 15.05.2015 10:10 Data ostatniej modyfikacji: 01.10.2024 08:29
    Autor: Marzena Aleksiewicz Osoba publikująca: Agnieszka Pawlak Osoba modyfikująca: Karolina Krakowiak
    Rejestr zmian