«Powrót

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
  • W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 2 dni w tygodniu.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

PIT – nr telefonu 44 75 52 688 lub 44 75 53 101 wew. 101,110
VAT – nr telefonu  44 75 52 688 lub 44 755 31 01 wew. 101,110
CIT – nr telefonu 44 75 52 688 lub44 75 52 688, 44 75 53 101 wew. 101,110
spadki/darowizny – nr telefonu 44 75 53 101 wew. 102
rejestracja podatników – nr telefonu 44 75 53 101 wew. 128
egzekucja administracyjna – nr telefonu 44 75 53 101 wew. 125, 126, 784 946 414, 606 445 093
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 44 75 53 101 wew. 217, 218, 219, 220,
komórka wierzycielska – nr telefonu 44 75 52 232 lub 44 75 53 101 wew. 212
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.opoczno@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl

Wizyta w urzędzie

W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi,

od 8 maja 2020 r. możliwa będzie wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:

  • Poniedziałek od 12:00 do 18:00
  • Środa od 9:00 do 15:00
  • Piątek od 9:00 do 13:00

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.