«Powrót

Łódzka KAS w oczach naszych klientów

Łódzka KAS w oczach naszych klientów

Łódzka KAS w oczach naszych klientów

Grafika przedstawiająca kobietę wskazującą na tablet na którym są 3 buzie: Uśmiechnięta, smutna i neutralna.   Grafika z Freepik.com <a href='https://www.freepik.com/vectors/illustrations'>Illustrations vector created by stories - www.freepik.com</a>

W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" - od kwietnia tego roku - Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) prowadzi w całym kraju internetowe badanie ankietowe wśród osób odwiedzających urzędy skarbowe. Badanie było prowadzone wśród osób, które skorzystały z usługi umawiania wizyty w urzędach skarbowych i podały swój adres e-mail.


W ramach badania zmierzono poziom satysfakcji z wizyty w urzędzie, chęć zarekomendowania danego urzędnika innym oraz łatwość załatwienia sprawy w ocenie podatnika. Ważna była również skuteczność, czyli możliwość załatwienia sprawy podczas jednej wizyty. Ankietowani proszeni byli również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.


Łódzka KAS obsługuje blisko 2 mln podatników, kwartalnie ponad 100 tys. osób przychodzi do urzędów skarbowych w woj. łódzkim załatwić sprawy podatkowe.
Wyniki ankiet wskazują, że 77 procent osób biorących udział w badaniu jest zadowolonych z wizyty w naszych urzędach. 7,5 na 10 podatników załatwiło swoją sprawę podczas jednej wizyty w urzędzie, a 7 na 10 ankietowanych oceniło załatwienie sprawy jako łatwe, niewymagające od nich dużego wysiłku. Większość z podatników poleca wizytę w naszych urzędach innym, 86% z nich miało pozytywne odczucia po spotkaniu z naszymi pracownikami.
Ankiety zawierają także dwa pytania otwarte, w których klienci mogli przekazać swoje komentarze dotyczące najlepszych i najgorszych aspektów wizyty w urzędzie.


Krajowa Administracja Skarbowa korzystając z badań ankietowych stale monitoruje satysfakcję klientów z jakości obsługi w urzędach skarbowych. Każdy głos ma znaczenie, każdy komentarz jest dla nas istotny. Dzięki temu wiemy, czego klienci oczekują od pracowników KAS i jak możemy dostosować jakość obsługi do ich oczekiwań.


Jednocześnie przypominamy, że olbrzymią ilość spraw Podatnicy mogą załatwić przez Internet korzystając ze strony http://podatki.gov.pl  lub z platformy ePUAP. Jeżeli wizyta w urzędzie jest konieczna wcześniej należy umówić wizytę przez Internet na stronie http://wizyta.podatki.gov.pl lub dzwoniąc do swojego urzędu skarbowego. Umówienie wizyty daje urzędnikowi możliwość przygotowania się do wizyty Podatnika, co przekłada się na szybkość i jakość załatwienia sprawy.