«Powrót

Dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie i konfiguracja Systemu Telekomunikacyjnego w Centrum Kompetencyjnym Wsparcia Systemu Informacyjnego Skarbowo-Celnego Izby Administracji Skarbowej w Łodzi przy ul. Karolewskiej 41 - 1001-ILZ.260.35.2023

Dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie i konfiguracja Systemu Telekomunikacyjnego w Centrum Kompetencyjnym Wsparcia Systemu Informacyjnego Skarbowo-Celnego Izby Administracji Skarbowej w Łodzi przy ul. Karolewskiej 41 - 1001-ILZ.260.35.2023

Dostawa, montaż, instalacja, uruchomienie i konfiguracja Systemu Telekomunikacyjnego w Centrum Kompetencyjnym Wsparcia Systemu Informacyjnego Skarbowo-Celnego Izby Administracji Skarbowej w Łodzi przy ul. Karolewskiej 41 - 1001-ILZ.260.35.2023

Zamawiający - Izba Administracji Skarbowej w Łodzi informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę, montaż, instalację, uruchomienie i konfigurację Systemu Telekomunikacyjnego w Centrum Kompetencyjnym Wsparcia Systemu Informacyjnego Skarbowo-Celnego Izby Administracji Skarbowej w Łodzi przy ul. Karolewskiej 41 (nr referencyjny 1001-ILZ.260.35.2023) prowadzone jest w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).

 

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający dostępnej pod adresem: 

 https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/notice/public/101333/details

 

Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Podgląd oraz pobranie zamieszczonej na platformie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Instrukcje dla Wykonawcy zamieszczone są na Platformie w zakładce „„Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych" - dostęp pod adresem:

 

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ias-lodz&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

 

Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się". Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: - podpisanie się pod wnioskiem rejestracyjnym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub - kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy lub problemów technicznych, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 26.07.2023 Data publikacji: 26.07.2023 14:12 Data ostatniej modyfikacji: 26.07.2023 14:12
Autor: Magdalena Szczepaniak Osoba publikująca: Magdalena Szczepaniak Osoba modyfikująca: Magdalena Szczepaniak
Rejestr zmian