«Powrót

Dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szkoły Skarbowości - nr postępowania 1001-ILZ.260.22.2023

Dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szkoły Skarbowości - nr postępowania 1001-ILZ.260.22.2023

Dostawa papieru do drukarek i kopiarek na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szkoły Skarbowości - nr postępowania 1001-ILZ.260.22.2023

Zamawiający informuje, że postępowanie na dostawę papieru do drukarek i kopiarek na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Krajowej Szkoły Skarbowości nr referencyjny 1001-ILZ.260.22.2023 prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający dostępnej pod adresem:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/notice/public/101312/details

 

Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Podgląd oraz pobranie zamieszczonej na platformie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Instrukcje dla Wykonawcy zamieszczone są na Platformie w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych" - dostęp pod adresem:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ias-lodz&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu  na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl  lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się". Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:

- podpisanie się pod wnioskiem rejestracyjnym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)

lub

- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu

lub

- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.

Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy lub problemów technicznych, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 26.07.2023 Data publikacji: 26.07.2023 14:05 Data ostatniej modyfikacji: 26.07.2023 14:05
Autor: Patrycja Gajda Osoba publikująca: Patrycja Gajda Osoba modyfikująca: Patrycja Gajda