«Powrót

Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi 1001-ILZ.260.55.2023

Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi 1001-ILZ.260.55.2023

Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi 1001-ILZ.260.55.2023

Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

 

Zamawiający - Izba Administracji Skarbowej w Łodzi informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na Zakup i odnowienie certyfikatów kwalifikowanych do podpisu elektronicznego dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Łodzi (numer referencyjny 1001-ILZ.260.55.2023) prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający dostępnej pod adresem:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/notice/public/112250/details

Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Podgląd oraz pobranie zamieszczonej na platformie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Instrukcje dla Wykonawcy zamieszczone są na Platformie w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego" - dostęp pod adresem:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ias-lodz&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania się wykonawcy do systemu na subdomenie https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.

Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się". Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: a) Kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu, lub b) Jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. W związku z tym zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w formie elektronicznej. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy lub problemów technicznych, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 31.10.2023 Data publikacji: 31.10.2023 10:34 Data ostatniej modyfikacji: 31.10.2023 10:34
Autor: Marta Wieczorkowska Osoba publikująca: Marta Wieczorkowska Osoba modyfikująca: Marta Wieczorkowska
Rejestr zmian