starszy referent w Łódzkim Urzędzie Celno-Skarbowym w Łodzi w Ósmym Dziale Kontroli Celno-Skarbowej.


13.09.2019 07:33

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 54149
Tytuł: starszy referent w Łódzkim Urzędzie Celno-Skarbowym w Łodzi w Ósmym Dziale Kontroli Celno-Skarbowej.
Data publikacji: 13.09.2019 07:33
Termin składania ofert: 18.09.2019 23:59

Wyniki naboru: Iga Sędkowska, Szczawin Mały

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 54149 z dnia 13 września 2019 r.

 

OFERTY DO

 

18 września 2019

 

WYMIAR ETATU

 

1

 

STANOWISKA

 

1

 

 

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

w Łódzkim Urzędzie Celno-Skarbowym w Łodzi w Ósmym Dziale Kontroli Celno-Skarbowej.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Łódź

Łódzki Urząd Celno - Skarbowy w Łodzi
ul. Ks. Brzóski 24
91-315 Łódź

 

ADRES URZĘDU:

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź

 

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

•   praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie w narażeniu na czynniki atmosferyczne,
•   praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
•   dokumentowanie czynności związanych z prowadzeniem kontroli na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego:
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

•   stanowisko pracy zlokalizowane w dziewięciopiętrowym budynku biurowym
•   stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym
•   budynek posiada bariery architektoniczne ograniczające dostęp do budynku osobom o ograniczonej sprawności ruchowej (brak podjazdów, brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych).

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie kontroli celno – skarbowych w zakresie przestrzegania przepisów prawa podatkowego w zakresie podatków stanowiących dochód budżetu państwa, a także innych należności pieniężnych budżetu państwa lub państwowych funduszy celowych,
  • prowadzenie postępowań podatkowych w pierwszej instancji w sprawach objętych kontrolą celno – skarbową, w tym ustalanie i określenie podatków, opłat i niepodatkowanych należności budżetowych oraz innych należności na podstawie odrębnych przepisów,
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających i występowanie do innych organów o ich przeprowadzenie w celu zweryfikowania stwierdzonego stanu faktycznego,
  • prowadzenie postępowań w zakresie dokonywania zabezpieczeń na majątku kontrolowanego,
  • prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie trybów nadzwyczajnych, o których mowa w ustawie Ordynacja podatkowa,
  • wykonywanie czynności zleconych w trybie pomocy w wykonaniu wniosków uprawnionych organów,
  • współpraca z urzędami skarbowymi, urzędami celno-skarbowymi, izbami administracji skarbowej, a także innymi organami mająca na celu zebranie pełnego materiału dowodowego w sprawie.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość przepisów prawa podatkowego (materialnego i proceduralnego),
  • znajomość przepisów z zakresu rachunkowości oraz podstaw ustawy o służbie cywilnej
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku prawo, administracja, ekonomia
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • systematyczność
  • obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • cierpliwość, dokładność, uprzejmość

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18 września 2019 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 54149

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

1. Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź (nr tel. 42 25 47 000, adres e-mail: ias.lodz@mf.gov.pl)

2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.lodz@mf.gov.pl

3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

4. Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

6. Uprawnienia:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b) prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d) prawo do usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontraktowy administratora danych, podany powyżej,

e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

7. Podstawa prawna przetwarzania danych:

a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

b)  art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c i art. 10 RODO,

c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

8. Informacja o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzania, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

INNE INFORMACJE:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

WYMAGANE OŚWIADCZENIA, CV, LIST MOTYWACYJNY I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA.

Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
I etap: weryfikacja formalna ofert,
II etap: rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie bądź mailowo o ich miejscu i terminie.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto zostało określone dla oferowanego stanowiska w kwocie 3.508,00 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatek/ kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-000 wew. 343.

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Treść ogłoszenia można również znaleźć pod adresem:https://nabory.kprm.gov.pl/

WZORY OŚWIADCZEŃ

  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

Pliki do pobrania

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 13.09.2019

Autor: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Data publikacji: 13.09.2019 07:33

Osoba publikująca: Klaudia Wątorska

Data ostatniej modyfikacji: 28.10.2019 11:15

Osoba modyfikująca: Klaudia Wątorska

Rejestr zmian