starszy referent do spraw: postępowań podatkowych w Drugim Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług w Urzędzie Skarbowym Łódź-Śródmieście


31.10.2019 07:25

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Status: Zakończony

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 56681
Tytuł: starszy referent do spraw: postępowań podatkowych w Drugim Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług w Urzędzie Skarbowym Łódź-Śródmieście
Data publikacji: 31.10.2019 07:25
Termin składania ofert: 6.11.2019 11:59

Wyniki naboru: nabór zakończony bez zatrudnienia kandydatki/kandydata

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 56681 z dnia 31 października 2019 r.


OFERTY DO

 

06 listopada 2019

 

WYMIAR ETATU

 

1

 

STANOWISKA

 

1

 

 

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

do spraw: postępowań podatkowych

w Drugim Referacie Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Łódź

Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście
ul. Dowborczyków 9/11
90-019 Łódź

 

ADRES URZĘDU:

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

•   praca w siedzibie urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
•   praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
•   narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

•   stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
•   stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku dwupiętrowym,
•   urząd zlokalizowany w kompleksie kilku budynków: budynek A – dwupiętrowy, budynek B – jednopiętrowy, budynki A1 i C – parterowe,
•   żaden z budynków nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynków,
•   na parterze budynku A znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań podatkowych, w tym w sprawach określania wysokości przychodu/dochodu, wysokości zobowiązania podatkowego, wysokości zaliczek na podatek, wysokości nadpłaty, wysokości straty poniesionej przez podatnika, wysokości odsetek za zwłokę, wpłat z zysku, kwoty różnicy podatku, kwoty zwrotu podatku naliczonego lub różnicy podatku do przeniesienia na następny okres rozliczeniowy oraz w sprawach kar porządkowych,
  • prowadzenie postępowań podatkowych, w tym w sprawach ustalania zobowiązań podatkowych, nieujawnionych źródeł przychodu oraz przychodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach przychodu oraz orzekania o odpowiedzialności spadkobierców, następców prawnych, podmiotów przekształconych oraz płatników, za zobowiązania podatkowe jak też w zakresie kar porządkowych,
  • wnioskowanie o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych oraz nadania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności,
  • wydawanie postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku niezastrzeżonych do właściwości innej komórki organizacyjnej,
  • informowanie komórki ds. karnych skarbowych o naruszeniu przepisów podatkowych, mogących stanowić przestępstwo skarbowe lub wykroczenie skarbowe,
  • kierowanie wniosków do Samodzielnego Referatu Czynności Analitycznych i Sprawdzających o przeprowadzenie czynności sprawdzających lub kontroli,
  • prowadzenie czynności sprawdzających w przypadkach uzasadnionych potrzebami urzędu,
  • sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań w zakresie działania komórki organizacyjnej w celu bieżącej kontroli wykonania zadań oraz przekazywania informacji innym organom i osobom,
  • prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, obsługiwanie aplikacji informatycznych zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy w administracji lub pracy biurowej,
  • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
  • biegła obsługa komputera,
  • otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami, dzielenia się wiedzą oraz informacjami,
  • umiejętność argumentowania, asertywność oraz umiejętność przekonywania,
  • cierpliwość, dokładność,
  • umiejętność organizacji pracy oraz umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych Ministerstwa Finansów i Izby Administracji Skarbowej,
  • ukończone kursy w zakresie księgowości lub doradztwa podatkowego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie kursów księgowości lub doradztwa podatkowego.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 06 listopada 2019 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 56681

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

1. Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź (nr tel. 42 25 47 000, adres e-mail: ias.lodz@mf.gov.pl)

2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.lodz@mf.gov.pl

3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

4. Informacje o odbiorcach danych: Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.

5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

6. Uprawnienia:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b) prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych,

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d) prawo do usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontraktowy administratora danych, podany powyżej,

e) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

7. Podstawa prawna przetwarzania danych:

a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

b)  art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c i art. 10 RODO,

c) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

8. Informacja o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażanie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym zakresie.

Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie pisemna zgoda na ich przetwarzania, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

9. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

WYMAGANE OŚWIADCZENIA, CV, LIST MOTYWACYJNY I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
I etap: weryfikacja formalna ofert,
II etap: rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie bądź mailowo o ich miejscu i terminie.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto zostało określone dla oferowanego stanowiska w kwocie 3.508,00 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatek/ kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty odrzucone oraz oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje maksymalnie 5 najlepszych kandydatek/kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-206.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi oraz wzory oświadczeń są dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Treść ogłoszenia można również znaleźć pod adresem:https://nabory.kprm.gov.pl/

WZORY OŚWIADCZEŃ

 

 

 

Pliki do pobrania

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 31.10.2019

Autor: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

Data publikacji: 31.10.2019 07:25

Osoba publikująca: Klaudia Wątorska

Data ostatniej modyfikacji: 28.11.2019 10:56

Osoba modyfikująca: Joanna Kuczkowska

Rejestr zmian