Dostawa oleju opałowego dla jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi - nr postępowania: 1001-ILZ.260.36.2023

Dostawa oleju opałowego dla jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi - nr postępowania: 1001-ILZ.260.36.2023

Dostawa oleju opałowego dla jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi - nr postępowania: 1001-ILZ.260.36.2023

Zamawiający - Izba Administracji Skarbowej w Łodzi informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym, bez negocjacji na dostawę oleju opałowego dla jednostek podległych Izbie Administracji Skarbowej w Łodzi prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający dostępnej pod adresem:

 

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/ias-lodz/demand/notice/public/101869/details

 

Korzystanie z platformy jest bezpłatne. Podgląd oraz pobranie zamieszczonej na platformie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Instrukcje dla Wykonawcy zamieszczone są na Platformie w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych" - dostęp pod adresem:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=ias-lodz&USER_MENU_HOVER=publicFilesList

 

Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu  na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl  lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się". Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:

- podpisanie się pod wnioskiem rejestracyjnym podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)

lub

- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu

lub

- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.

Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy lub problemów technicznych, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.


 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 01.08.2023 Data publikacji: 01.08.2023 14:52 Data ostatniej modyfikacji: 01.08.2023 14:52
Autor: Patrycja Gajda Osoba publikująca: Patrycja Gajda Osoba modyfikująca: Patrycja Gajda
Rejestr zmian